hát gyerekek...az elsőkettő twilight-ot imádtam,de ez a harmadik kiborító!a 100-150-edik oldal környékén is csak azért nem habzott a szám,és fetrengtem mert más is megerősített,hogy ez nem egyedi jelenség nálam!Oké utána valahogy normalizálódott a helyzet,mikor a déli vámpírháborúkról volt szó,a derekas mennyiségű vérontás visszahozta a kedvem.De aztán megint jött kb 100 oldal önsajnáltatás...Megint,gondoltam,normallizálódik a helyzet,jön a fájt,meg minde,és akkor úgy nagyot néztem a kisasszony magánakcióján.Mondom:ahaaa!Már kezdem érteni,miért sajnáltatja magát égre-földre.ez nagyjából a 3. fázisa az F-vitamin hiánynak,ami ugyebár csak nőket és homokosokat támad meg,szóval értjük?Attól függetlenül nem tudom jobban sajnálni,ahogy azokat a nőket is csak kiröhögöm,akinek minden pasi után folyik a nyála,csak mert van valamije,ami neki nincs.Szóval egyszerűen nem tudok nem röhögni szegény Bella elvonási tünetein.Attól függetlenül elolvasom,mert nem rossz.Attól megint csak függetlenül,hogy bár én sem tudnék választani,bár inkább farkaspárti vagyok.még hátra van 120 oldal.

Szerző: Catherine De Winchester  2010.02.28. 10:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://catherinedewinchester.blog.hu/api/trackback/id/tr991796468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása