húúú, olyan dolgok vannak, ott, hogy én besza-behu...XD

Mármint Ebay-en.Dúrvás.

Szerezni kell dombornyomott kártyát, muterék sara, hogy most jöttem rá, nekik van^^húú, lesz itt verekedés...asszem a teszvesz le van ejtve, legalábbis jósokáig.

Ma volt munka, este lesz Rumnapló, persze filmről, szigorúan alkoholmentes nutellával...már ami még maradt az üvegben, mert két nap alatt majdnem teljesen tisztára pucoltam.Good work!Direkt nem vettem ma kaját, hátha bírom,és ment!bár kezdek fáradni, hiába, nem élhetek jécukron!még kétóra, aztán hazamenés lesz.Meg kaja.Éhes vagyok.Nanembaj....

WTF+retarded+horse_18def5_204682.jpg

Na valami ilyen napom lehetett...

Szerző: Catherine De Winchester  2012.02.10. 17:00 Szólj hozzá!

Címkék: tragédia anyám kinja

A bejegyzés trackback címe:

https://catherinedewinchester.blog.hu/api/trackback/id/tr134090598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása