Mindig elkezdeni a legnehezebb.Ezen rugózom vagy félóráig, aztán az egész sztori csak úgy kiszalad az ujjaimból.

Vagy nem.

A nap egészen jól indult(elállítottam az esőt, szereztem uzsonnát), de egészen trágyamód folytatódott, példának okáért, a három napomat kidobhatom az ablakon.Amit a figuratervvel szenvedtem.Befejezni viszont csak januárra kell.Nemtudom, hogy örüljek vagy sírjak.Most hármas osztályzatot ér.Kiderült, hogy van egy négyesem tervezésből.nem rossz.Csak azt nem tudom , mire kaptam, nem baj.De előbb haza mehetek, mert letudtam a konzultációt.Még jó, különben egész nap azon izzadnék.

12.25

tíz perc szünet.Briósidő.A "habos kávé"(by automata) palacsintatészta-illatú.Bosszankodom, mert nincs egyenleg a kártyámon, telcsizni luxus, persze.Az FB offolt, vagy letiltották, vélemény: "Sebaj, Katrinka, majd Twitterezünk!", az bezzeg bejött, ha nem is tökéletesen.Szabad gépelni teleszájjal?

Mindjárt kezdődik az óra, ellenben én még mindig teleszájjal gépelek.Második briósom fogyasztva.Valami jön, libabőrzik a hátam.Otthon kártyát kell húzni.Ez már előbb is eszembe jutott, csak reggel elmutyiztam az időmet.Ha el is fogy a briós, tibicsoki még akad a táskámban.Meg sajnoskifli

Szépen kiöltöztem ma, amúgy witch-esen, előkapartam a cilinderem, hosszú "szemgombos" kabátom, szürke ráncolt szoknyám és a bakancsom.Így legalább önmagamnak érzem magam.Faramuci mondat, de így van.Megvesztegettem magam, mert valahogy, valamivel fel kellett kelni."Davaj, davaj, Katrinka" mondtam magamnak "csunya világ lesz itt csütörtökre, ha már ma sem tudsz felkelni".

Szerző: Catherine De Winchester  2013.10.15. 13:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://catherinedewinchester.blog.hu/api/trackback/id/tr625571853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása