Tegnap szombat volt,és pont megjött...a...mikulás...:)Senyvedtem kicsit 3-ig,aztán megnéztük az új filmet amit Kyoraku vett.Igazából kettőt,de az egyiket én megnéztem még reggel.A másik a Mimic,az az óriáscsótányos,de husi voltXD.aztán ríttam egy kicsit,mire az ember kinyögte,hogy elmehetnénk gyömrőre is,van valami buli.Jó voltXDKaptunk sört,és még be se csíptünk(nem énekeltem hazafele).Maradtunk kb 10-ig,aztán hazamentem az utolsó előtti vonattal.

Azért jól éreztük magunkat,igaaaaz:P

Szerző: Catherine De Winchester  2010.03.14. 10:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://catherinedewinchester.blog.hu/api/trackback/id/tr11838322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása