Ez olyan hátnemtudom....voltam suliban(JÍÍ),de meg ne kérdezzétek,miért örülök...a kedves tanárnő leszívta az agyamat marketingügyileg...volt egy jó mondata: "éhes embernek nem adsz el aranygyűrűt".

mire én félórás hatásszünettel a mellettem ülőnek:"de,eladhatod,ha nem a profit a lényeg,jó olcsón,zaciba rakja és vesz belőle kaját"

mellettem ülő kedves lány:"van benne valami"

szóval érdekes napom volt...egyébként csomó érdekes emberkével társalogtam,de a nevét egyiknek sem tudom.ők se az enyémet...éérdekes.

aztán,valami meggondolatlanság folytán betévedtem a ruhaboltba,onnan az ékszerblotba,és végre megvettem anyának az ajándékot,pénztárcát kap,mert azt szeretett volna,bár nem kért semmit szülcsinapcsira.

ész mellesleg a f*szbook(hehe) kidobta mára,hogy én zombi vagyok...

aztán mos jön a trueblood,meg kaja,meg aggódás a kapitányért...

ez ilyen nap...a helyesírásom meg pocsék...kitérdekel...pfff...

 

 

 

Szerző: Catherine De Winchester  2010.09.07. 14:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://catherinedewinchester.blog.hu/api/trackback/id/tr172277625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása