Szerdán beteg voltam.ritkán esik meg(hahaha!),de előfordul.súlyos vécére rohangálás,fejfájás(fájing máj buci!),meg bunkóság...iiigen,ha beteg vagyok akkor baromi tapló.úgyhogy ennek okán tegnap háztartási kekszen és üres(!!) teán éltem.nem volt kellemes.akinek ugyebár lételeme a cukor,az megsínyli a sima-diétát.mivel szerda volt,otthon-lógós nap,kockultam,viszont az internet még mindíg nem megy,úgyhogy sims 3 ezerrel.belekezdtem 10 körül és fél háromkor álltam le.ez még nem súlyos.de az öcsémnek is kellett a gép.délután dévédéztünk,meg jó sokat szundiztam,kialudtam a betegség nagy részét,reggel csak kicsit fájt a fejem.bejöttem,megírtam az angol ZH-t,és kész.megyek vissza angolra,és vissza fogom magam,nem költöm el a maradék aprómat piára(fiiincsi teácska...) és csokira(mer'aztat ma már ettem,és még van a táskámban kicsi belőle.

ennyi.megint semmise' történt

Szeretlek,Kyoraku!

Szerző: Catherine De Winchester  2010.11.11. 12:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://catherinedewinchester.blog.hu/api/trackback/id/tr332441472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása