elnézést.már ha olvas valaki.pár napja ítam 1 kb 5x hosszabb posztot, mint eddig, de ez a ................ nem mentette el,és ez kicsit elvette a kedvem.de azóta jól vagyok, kb 10 pece ítram meg az info zh-t aminek az eredménye most pont nem érdekel.

egyébként a könyv, amíről írtam a "13 okom volt...",némileg depressziós könyv, ha valakit érdekel, szörcs búklájn,nem tettem be a kedvencekbe,mert nem az.

a másik a "csak egy harapás", na aaz viszont jó.(szörcs búklájn)jó a többi része is,bár az első az überelhetetlen, de voltak a harmadikban is jó villanások.

"Álltunk ott kéz a kézben[....]És rájöttem, hogy a jövő kibaszott hatalmas.Mint a Mélység, csak jobban meg van világítva"

 

 

na ennyi mára, megyek szenvedni, holnap művelődéstörténet zh, és a fele anyagot még nem néztem át:))

Szerző: Catherine De Winchester  2010.12.09. 08:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://catherinedewinchester.blog.hu/api/trackback/id/tr372503724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása