Idén nem görcsöltem rá, mert volt más görcsölni valóm, de azért mindenesetre, idén sem ígérkezik kevésbé idegtépőnek a Valentin nap.

szerény személyemnek jobban tetszik a japán hagyomány, ezért úgy döntöttem, ajándékgörcs helyett saját készítésű csokit gyártok>>http://www.ritakonyhaja.hu/nassolda/sutes-nelkuli-edessegek/2267-malibu-bonbon-recept.html

Ami igencsak jól sikerűlt(ronda, de finom), aztán lesz film, örök klasszikus+nyálasromantikus, meg lesz szép hangulat.a gyertyagyújtás nálam alap, a jó hangulatom meg ha lelohasztja a 2*80 perc kora reggeli számvitel, majd megcsököm magam, és akkor sem hagyom, hogy belerondítsanak a napomba.szép leszek, meg aranyos, meg jó, és akkor talán könyörülnek rajtam az istenek("Freyja, kérlek segíts!léééccii!!jó leszek").

Jó leszek, szép meg okos és szorítsatok értem, hogy ne kössem föl magam számvitel óra közepén!Mer' nagyon uncsi és nemszeretem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerző: Catherine De Winchester  2011.02.13. 19:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://catherinedewinchester.blog.hu/api/trackback/id/tr502658799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása