Sokáig úgy voltam velük: fúúj.Körülbelül úgy a Bloodrayne óta. Valahogy nem jöttek be nekem."meh één vagyokh a cshúnya dhampyr és kiszívohm a orrodból a taknyot4".Szóval náthás vámpírok.kis taknyosok.ezért távol tartottam magam mindennemű hasonló film-és regényműtől.de az unalom (meg Dóri) rávett, hogy kezdjek neki.tegnap a könyvtárban oporzékoltam a második részért.Nem volt, hát kihoztam a harmadikat:)

 

Mead, Richelle:

Vámpírakadémia - Vámpírakadémia I.

 

Agave Könyvek, 2009

  • Vámpírakadémia
  • 240 oldal
  • Kötés: papír / puha kötés
  • ISBN: 9789639868618

A világsikerű sorozat első kötetében Lissa Dragomirt és Rose Hathawayt két év bujkálás után elfogják és visszazsuppolják a Montana erdőségeinek mélyén megbúvó Szent Vlagyimir Akadémia vaskapui mögé. A vámpíriskola a mora uralkodói családok és dampyr testőreik számára szolgál oktatóhelyül. Az akadémia falain belül a két lánynak különböző viszálykodással, rosszindulatú pletykákkal, tiltott szerelemmel és fenyegetésekkel kell megbirkóznia. De mindketten tudják, hogy a legnagyobb veszély a kapukon kívülről leselkedik rájuk.

Richelle Mead Michinganben született 1976-ban. Mielıtt író vált volna belıle, több pályával is kacérkodott. Bölcsész végzettségét a Michigani Egyetemen szerezte, majd a Nyugat-Michigani Egyetemen diplomázott összehasonlító vallástanból, végül tanári diplomát szerzett a Washingtoni Egyetemen. Mindig is különös szenvedéllyel viseltetett a mitológia és a népi hagyományok iránt. A Vámpírakadémia a harmadik sorozata, amelynek eddig négy kötete jelent meg. Ha el tud szakadni a könyvektıől (akár írásuktól, akár olvasásuktól) utazik, tévét néz, új recepteket próbál ki és túl sok ruhát vásárol. Emellett önképzett kávéfüggő. Jelenleg Seattle-ben él.

Ja egyébként majdnem rajtavesztettem a zh-n ami ha sikerül, nem kellett volna vizsgázni pénzügyből.Nem írtam rá a nevem.Akién nincs név, egyes.akárhány pont.Addig ríttam a tanárnak, míg átengedett.Jó vagyok, mi?

 

Szerző: Catherine De Winchester  2011.04.01. 14:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://catherinedewinchester.blog.hu/api/trackback/id/tr912791197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása