Szóóval....még futom a köröket ezzel a szarral...beállítottam azt a csicsás valentinnapi témát,csak a hülyeség kedvéért.A szerkesztéssel is vannak gondok.De ha már elkezdtem tegnap azt az új novellaféleséget...Tudod,ha már lúd,akkor legyen szaftos.Abból is sikerült vagy fél oldal.Ja,igen,amiért a blogot elindítottam: a sütijeim.Első igazán jó sütim úgyis a valentinnapi Chocolate Layer Cake lesz,szerintem,bár azért csináltam már jókat,nem csak sütik terén,gondoljunk csak a tejszínes csirkemellre.Vagy a lasagnára.Szóval ezzel útjára indítok két dolgot,aminek nem látom a végét: ez, és a felsőoktatási jelentkezési lapom.

Szerző: Catherine De Winchester  2010.02.13. 11:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://catherinedewinchester.blog.hu/api/trackback/id/tr21754316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása