Mangát olvasok...úúúgy hiányzik Kyoraku!*sír*

Szóóval manga:Girlfriends.pont.nem olyan mint hittem,hálistennek,azt hittem rosszabb(de valaki le is harapta volna a fejem,ha csúnyát olvasok)

Ma kaptam egy kettest matekból,végre kijavítottam az egyesemet(féligmeddig),ja meg megnéztem a villámtolvajt.Nem rossz film,bár kevés embert tudok a környezetemben,aki jobban rajongana a görög mitológiáért,mint én!Meg vettem babot,és nézünk még ma Batmant is(az utolsó kettő közül valamelyiket).Meg ma még színjátszó is van,Bakker!

Szerző: Catherine De Winchester  2010.03.19. 15:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://catherinedewinchester.blog.hu/api/trackback/id/tr611852462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása