csütörtök van,amiből következik hogy ma nagyon hülyék voltunk...a két törin csapatmunka volt,aztán lementünk a szaktanterembe,ott is inkább olvastam,mint a sztálini oroszország megannyi szépségét(vérontás,agresszió,stb) hallgattam volna...olvastam vagy 30 oldalt.bioszon pedig végeztem a könyvvel végleg.az utolsó 10 percet végigszenvedtem,hiányzott az én cukorkalózkapitányom:)) az angol jó későn kezdődött,mert értekezlet volt.a faktot is legszívesebben végigaludtam volna.hazafele jó éhes voltam már,mert a szendvicsemet odaadtam Kaiin-nak,úgyhogy go pékség.de zárva volt,még most sem tudom,miért,végül a cba-ban vettem egy sajtoskiflit,meg a coop-ban dióspatkót,de még mindíg éhes vagyok,ebédre sztrapacska lesz.hazafele Kaiin kijött elém a buszhoz és kaptam tőle raffaellót,mmm!nem lehet nem megzabálni!!talán a raffaellóból azért hagyok neki is,mert nagyon szeretemmm!szép volt az esőben azzal a sárga kutyával...azt hittem,már nem szerethetem jobban,de mégis...ezek szerint...

Szerző: Catherine De Winchester  2010.02.18. 15:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://catherinedewinchester.blog.hu/api/trackback/id/tr521769192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása